Polska Sieć Handlowa Nasz Sklep powstała w 2000r. i stanowiła odpowiedź na działania wielkopowierzchniowej zagranicznej konkurencji.

Przez 20 lat zbieramy doświadczenia z własnych placówek handlowych i przenosimy wyniki badań w rynek dzieląc się wsparciem z franczyzobiorcami.

Zatrudniamy ponad 72 wyspecjalizowanych koordynatorów wyposażonych w najnowocześniejszy sprzęt, znających specyfikę coraz trudniejszych realiów rynkowych.

Niebagatelną rolę odgrywa także wsparcie handlowe – dostęp do niezliczonej listy producentów i oferowanych przez nich produktów, współpraca z solidnym i wiarygodnym dostawcą jakim jest Specjał. Posiadamy też ponad 500 ogólnopolskich i regionalnych umów handlowych, a dzięki temu, że działamy w imieniu 5 490 sklepów łatwiej nam wynegocjować atrakcyjne ceny, które pozwalają naszym kontrahentom konkurować z zagranicznymi dyskontami. Stale rozwijamy też linię produktów marki własnej łączącej wysoką jakość z niskimi cenami. Systematycznie zwiększamy swój potencjał poprzez przejęcia i ekspansję na kolejne rynki.

„Za największą siłę i atut sieci uważamy ludzi ją tworzących, właścicieli sklepów reprezentujących wyłącznie polski kapitał.”

Organizatorem sieci jest spółka PSH Nasz Sklep S.A. wchodząca w skład Grupy Kapitałowej Specjał. Prezesem spółki jest Krzysztof Tokarz.

W chwili obecnej sieć zrzesza ponad 4 350 sklepów franczyzowych pod czterema brandami: Nasz Sklep, Delikatesy Premium, Delikatesy Sezam oraz Nasz Sklep Express. Swoim zasięgiem obejmuje 13 województw: lubelskie, małopolskie, łódzkie, podkarpackie, wielkopolskie, śląskie, świętokrzyskie, opolskie, dolnośląskie, mazowieckie, pomorskie, warmińsko-mazurskie i zachodniopomorskie.

Nasz Sklep posiada także 60 sklepów własnych pod szyldami: Nasz Sklep, Delikatesy Sezam, Delikatesy Premium, Livio i Aligator. Większość sklepów własnych działa na terenie województwa podkarpackiego. Pozostałe są zlokalizowane w województwach: lubelskim, śląskim, dolnośląskim oraz pomorskim.

Oprócz kadry pracującej w sklepach nad całością funkcjonowania sieci czuwa sztab koordynatorów, specjalistów ds. zakupów z poszczególnych kategorii oraz dyrektorów. Wszystkie siły skupiamy na uzyskaniu jak najlepszych warunków handlowych oraz różnorodnej oferty asortymentowej popartej mocnymi działaniami marketingowo-promocyjnymi zapewniając wysoki standard obsługi klientów.

Ponadto spółka świadczy też usługi ochroniarskie i porządkowe na terenie centralnej i południowo-wschodniej Polski.

Zasięg sieci

Sklepy Nasz Sklep są rozlokowane na terenie 13 województw

  • dolnośląskiego
  • podkarpackiego
  • lubelskiego
  • pomorskiego
  • łódzkiego
  • śląskiego
  • małopolskiego
  • świętokrzyskiego
  • mazowieckiego
  • wielkopolskiego
  • opolskiego
  • zachodniopomorskiego
  • warmińsko-mazurskiego

Jesteśmy najszybciej rozwijającą się siecią polskich sklepów

Dostawcy sieci

Głównym dostawcą sieci jest Grupa Kapitałowa Specjał, zajmująca się dystrybucją produktów FMCG. Oprócz bogatego asortymentu ogólnospożywczego oferuje również produkty z sektora HoReCa, alkohole, nabiał i ryby. Specjał obsługuje około 23 tys. sklepów. Dysponuje ponad 100 tys. m2 powierzchni magazynowej, a roczne przychody ze sprzedaży to 1,67 mld złotych.

Specjał dysponuje szeroką gamą ogólnopolskich dostawców, producentów, dostawców regionalnych, z którymi łączą firmę umowy handlowe.

Rankingi i nagrody

Sklepy własne

0
Placówki handlowe
0
Łączna powierzchnia sprzedaży [m2]

Sklepy Własne to na dzień dzisiejszy sieć 60 placówek funkcjonujących pod logo Nasz Sklep, Delikatesy Premium, Delikatesy Sezam, Livio.

Sklepy działają na terenie województw: podkarpackiego, lubelskiego, śląskiego oraz pomorskiego o łącznej powierzchni sprzedaży około 9 000 m2. Są to w zdecydowanej większości samoobsługowe sklepy osiedlowe o powierzchni sprzedaży od 50 do 700 m2. Oferujące do sprzedaży przede wszystkim artykuły z działów świeżych, produkty spożywcze oraz artykuły monopolowe uzupełnione o ofertę chemii i gospodarstwa domowego. Sieć zarządzana jest centralnie przez Dyrektora Operacyjnego Sieci, Dział Zakupów oraz Managerów Regionu. Przy zarządzaniu sklepów szczególny nacisk kładziemy na działy świeże mięso-wędliny, owoce-warzywa, pieczywo i nabiał. Nowo otwierane placówki są urządzane i wyposażane według najnowszych standardów rynkowych, a kategorie produktów układane na półkach w oparciu o wcześniej przygotowane planogramy . Nowoczesna aranżacja wnętrza ma na celu poprawę komfortu zakupów, w tym ułatwienie poruszania się klientów po sklepie i lokalizacji poszczególnych produktów. Naszym celem jest tworzenie przyjaznych dla klienta sklepów z miłą i profesjonalną obsługą.

Agencja ochrony

0
Zatrudnionych pracowników
0
Obsługiwanych klientów

Misją Ochrony Specjał jest zapewnienie maksymalnego bezpieczeństwa poprzez świadczenie profesjonalnych usług w zakresie ochrony. Staramy się, aby wykonywana przez nas praca była adekwatna do oczekiwań klientów, a współpraca z nami przynosiła satysfakcję i zadowolenie.

Swoją działalność w sektorze usług ochroniarskich i porządkowych rozpoczęliśmy w 1996 roku. Agencja Ochrony Specjał swoje usługi oferuje zarówno klientom indywidualnym, jak i zorganizowanym podmiotom. W ciągu ponad 20-letniej obecności na rynku zbudowaliśmy ugruntowaną pozycję na rynku oraz zaufanie wśród klientów i partnerów biznesowych. Nasz doświadczenie pomaga nam w kompleksowej obsłudze klientów w zakresie ochrony, usług porządkowych czy leasingu pracowniczego.

Kategorie oferty

  • Fizyczna ochrona osób i mienia (Security)
  • Techniczna ochrona mienia
  • Innowacyjnść procesów w ochronie
  • Usługi porządkowo-czystościowe (Cleaning)
  • Usługi leasingi pracowniczego

Strategia podatkowa

Informacja z realizacji strategii podatkowej za rok podatkowy 2022