W dniach 22-23 lutego w SPA&Hotel Splendor w podrzeszowskich Siedliskach, odbyło się coroczne spotkanie centrali sieci oraz oddziałów terenowych Nasz Sklep. Tegoroczny zjazd miał szczególny charakter, ponieważ podsumowano na nim rekordowy w historii sieci 2023 rok, nagrodzono najlepszych Koordynatorów, a także przedstawiono ambitne plany na rok 2024.

 

Spotkanie rozpoczął Dyrektor Generalny sieci Nasz Sklep – Jan Sałata, witając wszystkich zgromadzonych. Dyrektor opowiedział o imponującym wyniku sieci w roku 2023, podkreślając, że nie byłoby to możliwe bez ogromnego zaangażowania Pracowników firmy na każdym szczeblu, a także nakreślił plany na najbliższe miesiące oraz opowiedział o nowych rozwiązaniach, które mają nie tylko usprawnić pracę Koordynatorów sieci, ale również odciążyć Franczyzobiorców.

 

Następnie głos zabierali poszczególni menedżerowie Nasz Sklep. Tomasz Gąsior, Dyrektor ds. Franczyzy, szczegółowo omówił wynik finansowy, przedstawił Koordynatorów, którzy mogą pochwalić się najlepszymi efektami swojej pracy w minionych 12 miesiącach oraz przedstawił ambitne plany sieci na rok 2024. Janusz Demitraszek, Dyrektor ds. Zakupów, w swojej prelekcji skupił się na audytach sklepów, które stanowią podstawę pracy sił terenowych. Kamila Tarsa, Dyrektor ds. Wdrożeń oraz Katarzyna Orłow, Kierownik Działu Administracji, precyzyjnie omówiły proces otwarć nowych sklepów, dzierżawy sprzętu, a także wizualizacji sklepów funkcjonujących już w ramach sieci Nasz Sklep. Julia Matłosz-Miąsik, Kierownik ds. Marketingu, opowiedziała o rozwoju bieżących działań marketingowych skierowanych w stronę Franczyzobiorców. Zbigniew Zyśk oraz Zbigniew Wiśniewski – Dyrektorzy ds. Rozwoju, przybliżyli zgromadzonym plany rozwoju najbardziej zaawansowanych sklepów w strukturach sieci, czyli brandów Delikatesy Premium oraz Delikatesy Premium Market Plus. Rafał Batorowicz, Dyrektor ds. Marketingu i Innowacji Cyfrowych, opowiedział o projekcie zaangażowania Franczyzobiorców w social media, który wystartuje jeszcze w lutym oraz kampanii radiowej zaplanowanej na marzec.

 

Tradycyjnie już, ostatnim z prelegentów był Krzysztof Tokarz, Prezes Grupy Kapitałowej Specjał, której częścią jest sieć franczyzowa Nasz Sklep. Prezes Tokarz w swojej prezentacji skupił się na podsumowaniu działań z ostatnich kilkunastu miesięcy zaznaczając wysokie znaczenie inwestycji GK Specjał w kontekście rozwoju sieci franczyzowych. Automatyzacja systemów informatycznych, zakup firmy REN – jednego z największych dystrybutorów mrożonek w kraju, nowe przestrzenie magazynowe – wszystko to ma na celu jeszcze większe zdynamizowanie rozwoju Specjału oraz spółek z nim powiązanych. Po zakończeniu prezentacji, Prezes Tokarz wraz z Dyrektorem Sałatą, wręczyli nagrody dla Koordynatorów oraz Dyrektorów oddziałów Nasz Sklep, którzy osiągnęli najlepsze wyniki w 2023 roku.

 

Zwieńczeniem pierwszego dnia była degustacja whisky, przeprowadzona przez firmę Diageo oraz uroczysta kolacja połączona z imprezą taneczną.

 

Kolejnego dnia odbyła się sesja warsztatowa. Uczestnicy spotkania zostali podzieleni na 20 grup. Każda z nich poruszała inną problematykę związaną bezpośrednio z działaniami sieci Nasz Sklep. Po blisko dwugodzinnych, intensywnych pracach, każda z grup zaprezentowała efekty swojej „burzy mózgów”. Efekty tych prac w postaci licznych pomysłów na usprawnienie pracy sieci, będą szczegółowo analizowane, omawiane i wdrażane w najbliższych miesiącach.

 

Serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom spotkania. Wszystkim nagrodzonym gratulujemy imponujących wyników. Mamy nadzieję, że podczas przyszłorocznego podsumowania, wszyscy spotkamy się w jeszcze lepszych nastrojach. Do zobaczenia!