Ponad 600 nowych sklepów, rekordowe targi, powołanie Rad Franczyzowych oraz szereg nowych propozycji dla franczyzobiorców – Nasz Sklep podsumowuje kolejny udany rok swojej działalności.
Nasz Sklep to polska sieć handlowa powstała w 2000 roku w odpowiedzi na działania wielkopowierzchniowych sklepów zagranicznej konkurencji. Firma zrzesza obecnie 5432 sklepy w całej Polsce, co plasuje ją w ścisłej czołówce branży franczyzowej. Tylko w ubiegłym roku do sieci Nasz Sklep dołączyło 619 nowych placówek handlowych.
– Mimo trudnej sytuacji na rynku handlu detalicznego, w minionym roku udało nam się utrzymać imponujące tempo rozwoju. Liczba naszych sklepów zwiększyła się o blisko 13% w porównaniu z rokiem 2022. To świadczy przede wszystkim o tym, że doskonale wiemy, jak ten biznes prowadzić. Nieustannie podnosimy nasze kompetencje, a nabytą wiedzą przekazujemy naszym franczyzobiorcom tak, aby z roku na rok podnosić nie tylko rentowność sklepów, ale także poziom obsługi, co znacząco wpływa na satysfakcję Klientów – mówi Jan Sałata, Dyrektor Generalny sieci Nasz Sklep.
W minionym roku Nasz Sklep powołał do życia Rady Franczyzowe, na łamach których przedstawiciele firmy oraz przedstawiciele franczyzobiorców omawiają najistotniejsze kwestie oraz pomysły na dalszy rozwój. Firma może się również pochwalić rekordowymi targami sprzedażowymi, podczas których w zaledwie 5 godzin padło przeszło 3500 zamówień.
– Staramy się działać kompleksowo. Franczyzobiorca, który dołącza do naszej sieci, zyskuje pewność, że nasi specjaliści pomogą mu rozwinąć jego sklep. Doskonale świadczą o tym chociażby efekty pracy naszego działu zajmującego się remodelingiem. Statystyki pokazują, że sklepy, które zastosowały się do naszych sprawdzonych wytycznych, notują średni wzrost obrotów aż o 20% i to już w przeciągu pierwszego kwartału – dodaje Jan Sałata.
Obecnie w sieci Nasz Sklep funkcjonuje 5 formatów sklepów: Nasz Sklep, Nasz Sklep Express, Delikatesy Sezam, Delikatesy Premium oraz Delikatesy Premium Market Plus. Ponadto, sieć posiada 60 sklepów własnych.
– Wymagania dotyczące standardów dla poszczególnych formatów sieci Nasz Sklep zostały skonstruowane tak, aby znalazło się u nas miejsce dla każdego franczyzobiorcy, zarówno takiego, który posiada kilkuset-metrową, samoobsługową placówkę handlową, jak i mały, np. osiedlowy sklepik. Jesteśmy otwarci na współpracę z każdym, kto jest gotowy na dynamiczny rozwój – podkreśla Tomasz Gąsior, Dyrektor ds. Franczyzy.
W całym 2023 roku Grupa Kapitałowa Specjał (Nasz Sklep, Rabat Detal, Livio) powiększyła się o 1374 sklepy, co daje łączną liczbę 12 813 aktualnie działających placówek handlowych.
Więcej informacji:
Rafał Batorowicz
Dyrektor ds. Marketingu i Innowacji Cyfrowych
E-mail: rafal.batorowicz@specjal.com.pl
Telefon: 885-500-027